dinsdag 20 januari 2015

Wol - Pot ♥ Yarn Bowl




Met trots show ik hier mijn nieuwe wol-pot, nu heb ik eindelijk geen last meer van wegrollende bolletjes wol tijdens het haken!  Deze wol-pot is met de hand gemaakt door mijn man, zijn hobby is sinds een tijdje houtdraaien en toen ik zo'n wol-pot via Pinterest voorbij zag komen heb ik hem héél lief aangekeken ;-)  

Heb je ook interesse in zo'n mooie wol-pot? Neem dan gerust contact met op via een email berichtje. 

~ ♥ ~

With proud I show here my new yarn bowl, now I finally suffer no longer  from runaway balls of yarn during crocheting! This yarn bowl is handmade by my husband, his hobby is woodturning since a while and when I saw different  kinds of yarn bowls on Pinterest I looked at him at my sweetest ;-)

Do you have an interest in such a beautiful yarn bowl? Please feel free to contact me through an email message.

~ Irene ~

1 opmerking: