dinsdag 25 november 2014

Sinterklaas Nieuws !



Mijn brocante Sinterklaas lantaarn die ik  op 19 November 2012 op mijn blog liet zien, vindt dit jaar ook weer zijn weg naar vele gezellige huizen! Deze lantaarn is nog steeds Gratis aan te vragen door een email te sturen naar info@jaliencozyliving.nl o.v.v. Brocante Sinterklaas lantaarn. 
Je kunt er HIER wat meer over lezen.

Naast deze leuke lantaarn bied ik in mijn webwinkel ook nog wat gezellige andere brocante Sinterklaas printables aan.





Het gaat hier om een gezellig pietenhuis, cadeauzakje, een Sint slinger en een zie de maan schijnt door de bomen lantaarntje. 
Je kunt ze heel eenvoudig zelf printen en in elkaar zetten.
De brocante Sinterklaas spulletjes vind je HIER in mijn webwinkel. 



Tevens vind je in mijn webwinkeltje een aantal Suprise pakketten, ook deze pakketten zijn eenvoudig te printen en in elkaar te zetten, handig en leuk als je niet zo heel creatief bent! ;-)

Je vindt ze HIER.




~ Irene ~

2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een goed idee Ingrid! De lantaarn is hierdoor denk ik ook wat steviger geworden. Bedankt voor de tip!

      Verwijderen