maandag 23 juni 2014

Niemand is te oud voor sprookjes ~ ♥ ~ No one is to old for fairytales


Peter Pan ♥
Bron Foto: lovequotesrus.tumblr.com

*Grijns*....... ik vind het soms heerlijk om me terug te trekken met een goed boek.. helemaal op te gaan in het verhaal, me verbonden te voelen en een andere wereld binnen te stappen. Echt heel fijn vind ik dat, even weg dromen naar andere tijden, plaatsen. levens....
Het is bijzonder als de schrijver/ster het verhaal zo boeiend weet te schrijven dat je je verbonden voelt met de personages, het gevoel hebt een van hen te zijn, zelfs (of juist) als het een verhaal vol fantasie is!
Wanneer ik een drukke tijd achter de rug heb, vind ik mijn rust in een goed verhaal, dan kruip ik het liefst met mijn boek op de bank om het langzaam uit te lezen, bij te tanken, te genieten en tot rust te komen. 

*Zucht*  Het feit dat ik verlang naar een goed boek... is vast een teken dat ik het behoorlijk druk heb gehad.

Welk boek vond jij mooi om te lezen of welk boek zou je mij aan willen raden?

~ Irene ~

~ ♥ ~

* Grin * ....... I sometimes love to curl up with a book .. immerse yourself in the story, to feel connected and stepping in to another world, just dreaming away at other times, places. lives ....
It is special when the writer / star knows to write the story so fascinating that you feel connected with the characters, you feel like one of them, even if it is a story full of fantasy! 
When I look back on a busy time, I find my peace in a good story, then I prefer to crawl with my book on the couch to slowly read it, to refuel, enjoy and relax.


* Sigh * The fact that I long for a good book ... must be a sign that I've been quite busy.

Which book did you really like to read or which book would you recommend for me?

~ Irene ~ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten