maandag 31 maart 2014

Energie opdoen | Recharging your batteries

Quote, creativity, Desing - Jalien Cozy Living


Heerlijk dat mooie voorjaarsweer! Met een tuin op het zuiden is het al snel lekker genieten van de eerste zonnestralen. Heerlijk met een goed boek of een handwerkje! Het zonnetje wakkert nieuwe energie aan en ik heb weer zin om creatiever bezig te zijn, nu alleen nog op zoek naar de tijd hiervoor ;-)


Jalien Cozy Living

Sinds een aantal jaren hebben we een duifjes-paar in de tuin dat zich regelmatig te goed doet aan het voer dat ik heb opgehangen. Met dit mooie weer komen ze ook langs en ze storen zich er zelfs niet aan als ik in de tuin zit, zolang ik me maar rustig beweeg en niet op sta. Ik kan er van genieten om ze zo van dichtbij gade te slaan, net als het luisteren naar alle andere vogeltjes die zich volop laten horen.

Puur genieten en nieuwe energie opdoen! 
Ik zeg... kom maar op met de nieuwe week!

~ Irene ~


** Read the English translation of my cozy chat below! (Sorry for any mistakes!) **

Lovely that beautiful spring weather! With a south facing garden I can quickly soak up the first rays of sunshine. Really enjoying the sun with a good book or needleworkThe sun stirs up new energy and I want to be more creative working again, now I only have to find the time for this ;-)
 
For several years we have pigeons pair in the garden that regularly come to eat the bird feed that I hung up. With this nice weather they come along and they are not even disturbed when I sit in the garden, as long as I quietly move.  I can enjoy it to be able to see them up close and I like listening to all the other birds that are fully heard. 

Pure enjoyment and recharges your batteries!
I say ... bring on the new week!

~ Irene ~ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten