maandag 27 januari 2014

Met een glimlach...


Georganiseerd te werk gaan is niet een van mijn sterkste kanten, meestal ben ik 'all over the place' net als de spullen die ik gebruik. Met een jaloers oog kan ik wel eens bewonderend kijken naar hoe anderen alles keurig netjes geordend hebben. Het is niet dat ik het nooit probeer.... integendeel, in het begin gaat het vaak heel goed, in het midden slaat de chaos lichtelijk toe.... en over het einde heb ik het liever niet ;-) 
De tekst hierboven laat me met een glimlach naar mijn eigen chaos kijken, ik ben gewoon niet te lui om naar mijn spullen te moeten zoeken... ha ha dat houd de moed er een beetje in zeg maar! 

Een nieuwe week, een nieuwe maandag (en bijna het einde van januari!) ik begin de week met een glimlach rond mijn mond! 

Fijne week!

~ Irene ~    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten