maandag 6 januari 2014

Eerste maandag van het jaar!

Stick with the people that have been with you from the beginning. They don't judge you and know the real you. They love you regardless.
Bron Foto: mihaeladr.blogspot.nl

De kerstvakantie ligt achter ons, op deze eerste maandag van het nieuwe jaar en het 'gewone' leven is hier in huis weer begonnen. De kinderen mogen weer naar school, manlief is weer aan het werk en ook mijn werkzaamheden beginnen deze week weer. En hoewel ik mijn draai nog weer een beetje moet vinden na zo'n vakantie, vind ik het geloof ik wel prettig dat alles weer zo gaat zoals het gaat, wat meer ritme in alles, daar functioneer ik toch het beste op. 

Heb jij alle kerstspullen al opgeruimd? Ik hoor en zie hier en daar om me heen dat vele interieurs alweer 'kerst' vrij zijn. Bij mij staat alles er nog en ik denk dat ik het nog wel een week zou kunnen laten staan, ik ben het nog niet zat. Dit jaar was ik ook echt blij met mijn kerstboom, er rolt nog geen naald uit! In voorgaande jaren was ik mijn kerstdecoraties veel sneller 'zat' en had ik het vaak op 2 januari allemaal alweer netjes opgeborgen.
Toch ga ik de boel vandaag maar opruimen, het geeft me meteen gelegenheid de boel een beetje te poetsen en weer wat nieuwe gezellige hoekjes te creëren, dat blijft leuk om te doen en het interieur weer een beetje anders is ook wel weer gezellig.

Ik wens je een hele fijne 'eerste' maandag toe!

~ Irene ~






Geen opmerkingen:

Een reactie posten