maandag 30 december 2013

Aan het aftellen...


Ik ben aan het aftellen... nog maar heel even en dan sluiten we het jaar 2013 af en verwelkomen wij het jaar 2014.  Het lijkt nog maar zo kort geleden dat het jaar 2013 begon... en nu sta ik alweer aan het einde van dit jaar. 2013 was voor mij een jaar waarin ik vooral veel heb mogen leren, waarin ik me bewust ben geworden van het effect van positief denken, een jaar waarin ik mijzelf een stukje meer heb leren kennen en accepteren, een jaar vol ideeën en inspiratie. 2013 was voor mij ook het jaar waarin ik ben begonnen met actief bloggen, het was een ware zoektocht en nog is mijn doel mij nog niet helemaal duidelijk, maar dat neemt het plezier van het bloggen over vele dingen niet weg!
2013 bracht mij ook ook vele nieuwe contacten en klanten, dankbaar ben ik jullie voor alle positieve reacties en aanvragen van vele DIY ontwerpen!!

Ongetwijfeld zal 2014 weer nieuwe dingen in petto hebben, ik kijk er stiekem al een beetje naar uit!
In mijn hoofd is het alweer een vrolijke drukte en spelen er vele nieuwe ideeën. Een ding is zeker, ik zal mijn blog een beetje gaan veranderen, dit heeft hoogst waarschijnlijk tot gevolg dat ik met een wat minder grote regelmaat een blog bericht zal plaatsen. Ik hoop hierdoor meer tijd vrij te maken voor mijn eigen creatieve ideeën, zodat ik ook meer over mijn eigen creaties, brouwsels en ontwerpen kan vertellen! Dit zal mijn blog hoop ik alleen maar ten goede komen.
Nieuwe dromen, ze passen prima bij een nieuw jaar en ik hoop er in 2014 weer een aantal waar te gaan maken! 

Ik hoop dat het nieuwe jaar voor jou ook in het teken zal staan van mooie dromen die wellicht allemaal uit zullen komen! Wat is jouw grootste droom? 

x Irene x                              




Geen opmerkingen:

Een reactie posten