donderdag 28 november 2013

DIY Kerstballen Pimpen!

Cenas Natalinas | GAAYA arte e decoração
Bron Foto: ateliegaaya.blogspot.com.br

Ik heb op de zolder een groot krat vol gouden kerstballen staan, kerstballen die inmiddels al zo'n 15 jaar oud zijn en die ik eigenlijk niet meer gebruik. Goud is niet helemaal mijn kleur meer... maar wat dan te doen met die kerstballen? Ze weggooien of naar de kringloop brengen is me ook nog niet gelukt... het zijn per slot van rekening mijn allereerste eigen kerstballen.....
Na het zien van de foto hierboven kwam ik op het idee dat ik die ballen best op kan pimpen, zonder ze blijvend te beschadigen.
Door ze in een leuk stofje of servetje te pakken kun je er  weer hele gezellige ballen van maken!

Top 36 Simple and Affordable DIY Christmas Decorations
Bron Foto: www.woohome.com

Kerstballen omwikkelen met wol of katoen geeft ook een heel leuk effect, erg leuk voor in een creatieve boom! Prik er nog een paar kleine breinaalden van satéprikkertjes met een kraaltje op het einde er in en er ontstaat een ware brei-boom! Haak of brei er nog een gezellige lange slinger bij voor in de boom en je brei-boom is af! Goh.. misschien wel een leuk idee voor volgend jaar!

Ik ga in elk geval nieuw leven blazen in mijn oude gouden kerstballen! Het resultaat zie je vanzelf op mijn blog voorbij komen ;-)

x Irene x             



Geen opmerkingen:

Een reactie posten