maandag 28 oktober 2013

Herfst op maandag...

herfst quote - Jalien Cozy Living


Ik hou van de herfst, de geur, de vallende bladeren, de prachtige kleuren en mooie paddenstoelen. Vandaag vallen we met onze neus in echt herfstweer geloof ik en eerlijk is eerlijk, hoewel ik van de herfst hou, bekijk ik dit stormachtige weer toch het liefst vanuit een heerlijk verwarmde woonkamer.
Helaas, de herfstvakantie is alweer voorbij en we mogen er doorheen om de kinderen naar school te brengen, ik trek mijn stevige stappers er denk ik maar bij aan!

In de herfstvakantie heb ik weer wat inspiratie gekregen voor wat leuke december knutsels.
Omdat de DIY Brocante Sinterklaas Lantaarn regelmatig wordt aangevraagd ben ik druk bezig met een aanvulling hierop. Binnenkort vertel ik hier meer over! 

Ik wens je een fijne nieuwe week!

x Irene x 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten