dinsdag 15 oktober 2013

Decorate It Yourself: Winters Wit

Candles
Bron Foto: vitthusmedvitaknutar.blogspot.nl

In deze tijd van het jaar worden er weer heel wat kaarsen gebrand, ik vind kaarslicht altijd iets knus en gezelligs hebben.
Deze foto laat een mooi voorbeeld zien hoe je van eenvoudige dingen een sfeervol geheel kan maken.
Misschien heb je nog wel een paar kandelaars die je niet gebruikt of kun je er een paar bij elkaar jutten in een kringloopwinkel, het geeft niet als ze allemaal anders van vorm en grootte zijn. Schilder ze allemaal in dezelfde kleur, schuur ze hier en daar wat door zodat ze een verouderd effect krijgen.
Wit is voor mij een kleur die me aan de winter doet denken, aan een lekker dik pak sneeuw!
De basis, het dienblad, heeft ook dezelfde kleur gekregen (hou je niet van wit, kies dan gewoon een kleur die jij mooi vindt en schilder alles in deze kleur) dit brengt rust in je decoratie en laat alles mooi samenvloeien tot een geheel.
Een subtiel takje komt prachtig tot zijn recht door de eenheid van alle kleuren, je kunt je decoratie zo ook met de seizoenen mee laten veranderen. Rond de kerst kun je er een hulst takje in leggen of 3 mooie kerstballen, in de lente een mooie bloem en in de zomer bijzondere schelpen.

Heb jij ook vragen of problemen met decoreren? Stuur me dan een email en wie weet kan ik je ermee helpen!

Tot volgende week dinsdag!

x Irene x  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten