vrijdag 20 september 2013

DIY: Brocante Sfeerlichtjes





Vandaag weer eens een DIY idee dat ik zelf ontworpen en gemaakt heb. Door het klussen en opknappen van het huis heb ik hier maar weinig tijd voor gehad, ik hoop dat de komende winter hier weer wat verandering in zal brengen want ik vind het wel erg leuk om te doen.
Nu de avonden weer snel donker worden vind ik het branden van een kaarsje erg gezellig, helemaal in deze gezellige brocante glazen potjes.



Voor dit DIY project heb je het volgende nodig:

* Lege potten ( in mijn potten zaten de gesneden augurken, deze hebben een sierlijk randje)
* Het uitgeprinte PDF bestand (Gratis verkrijgbaar door mij een email te sturen o.v.v. Brocante  Sfeerlichtje)
* Schaar
* Dubbelzijdig plakband
* Touw/lint/ kant of wat je maar wil gebruiken om mee te decoreren




Hoe gaat het maken van zo'n sfeerlichtje nu eigenlijk in zijn werk?

Print de twee afbeeldingen en knip het PDF bestand uit. Pas de afbeeldingen even op je glazen pot om te kijken of de afbeelding past, knip de afbeelding desnoods een beetje op maat.
Knip twee strookjes dubbelzijdig tape op maat en plak deze op de achterkant van de afbeelding, plak de afbeelding op de glazen pot.
Nu is de basis van je sfeerlichtje klaar! Om de bovenkant van de glazen pot heb ik een kanten randje gezet en met een touwtje vast gebonden, je kan er uiteraard zelf nog het een en ander aan toevoegen.



Wil je ook graag deze sfeerlichtjes maken?  Stuur een email naar info@jaliencozyliving.nl o.v.v. Brocante Sfeerlichtje en ik stuur je het PDF bestand zo spoedig mogelijk toe!

x Irene x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten