dinsdag 24 september 2013

Decorate It Yourself: Knusse Vensterbank

Pottery Barn Lamp : Livingroom Ideas
Bron Foto: www.pinterest.com

Het decoreren van mijn huis of dat van een ander blijf ik een leuke bezigheid vinden, lekker tutten met allerlei leuke spulletjes om wat extra gezelligheid in huis te creëren.
Omdat ik op het moment nog erg druk bezig ben met het opknappen van mijn slaapkamer, de laatste puntjes moet zetten in de badkamer en de overloop ook nog een kwastje mag geven, ben ik er niet aan toe gekomen om een eigen decoratie idee te bedenken en te fotograferen.
De foto die ik voor vandaag heb uitgekozen kwam ik tegen op Pinterest, de sfeer die het uitstraalt sprak mij erg aan.

Ik vind dat de foto goed laat zien dat je met een paar eenvoudige accessoires tot een gezellig knus resultaat kunt komen.
De materialen die hier zijn gebruikt verschillen allemaal van vorm en grote, echter wat kleur betreft liggen ze heel dicht bij elkaar.
De mooie sierlijke schemerlamp vormt de basis en is in het midden van de vensterbank geplaatst, hij vormt letterlijk het middelpunt. De oude boeken geven je het gevoel dat er gelezen (geleefd) wordt in het huis, ik vind boeken altijd iets fijns, knus hebben. De vensterbank komt echt tot leven door het gebruik van een plantje, de zacht roze kleur brengt de finishing touch!

Probeer bij het decoreren balans te vinden in de kleuren die je gebruikt, wanneer je veel aardetinten gebruikt kun je je decoraties een finishing touch geven door er op een subtiele manier een klein beetje kleur aan toe te voegen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een plantje, bloemen of een gekleurd decoratie item.

Heb je problemen met decoreren en zou je graag wat tips willen ontvangen, mail me dan jouw probleem (liefst met foto's van het probleem) en ontvang Gratis advies van mij!

Tot volgende week dinsdag!

x Irene x



Geen opmerkingen:

Een reactie posten