vrijdag 13 september 2013

Cozy Kleurig Kleedje

gehaakt kleedje - Jalien Cozy Living

Het was een hele 'toer' om aan het einde te komen van dit cozy kleedje! ;-)  Gisteravond heb ik er de laatste hand aan gelegd, de laatste toer afgemaakt en alle draadjes netjes weggewerkt.
Hoewel ik begon met het volgen van een patroon, heb ik na een aantal toeren het patroon aan de kant geschoven en ben ik met wat eigen fantasie verder gegaan.
Het verrassende aan het volgen van mijn eigen fantasie is dat ik nooit precies weet hoe het eindresultaat zal zijn. Ik heb kleuren en diverse steken met elkaar afgewisseld. De vrolijke kleurtjes geven aan een saai tafeltje in een hoekje direct heleboel gezelligheid!

gehaakt kleedje - Jalien Cozy Living

Het bloempatroon komt van een bestaand patroon, de lichtblauwe toeren vormen de eerste toeren van mijn eigen patroon. Doordat ik mijn fantasie de vrije loop heb gelaten, is het een gezellig kleedje met plooien geworden. Door de plooien komt het kleedje het mooiste tot zijn recht als het op een wat kleiner (planten) tafeltje wordt gelegd.

De kleurtjes in dit cozy kleedje zijn:
Geel, licht roze, mooi groen, oranje, lichtblauw, mooi blauw, lila en zacht geel.

gehaakt kleedje - Jalien Cozy Living

Mijn cozy kleedje is te koop! Ik maak graag ruimte voor een volgend project waar ik weer met plezier aan kan gaan werken.

Zie je dit unieke cozy kleedje (ik heb er maar 1 gehaakt!)  al gezellig bij jou op een tafeltje liggen?
Voor € 28,50 inclusief Gratis verzenden, is hij voor jou. 
Je vindt het kleedje HIER in de webwinkel!

Fijn weekend en tot volgend week!

x Irene x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten