woensdag 7 augustus 2013

Droom je met mee?

Pull up a seat
Bron Foto: imgend.com

Het is soms zo fijn om even lekker te dagdromen, zeker op een regenachtige dag als vandaag!
Daarom wil ik je graag meenemen naar een andere wereld, ga je met mij mee?
Laten we samen van de ene foto naar de andere stappen en genieten van de prachtige natuur om ons heen. Strijk lekker neer in een van die mooie stoelen tussen de heerlijk geurende lavendel, wat een prachtige kleur hè? Geniet er even lekker van en schenk jezelf gerust een glas met verfrissende limonade in!

.Country roads, going on and on...
Bron Foto: Foto

Als we zijn uitgerust zijn we toe aan de volgende foto. Hoe zou jij hier naar beneden willen gaan? Wandelend of misschien wel hard hollend? Of toer je hier liever over de weg heen met de auto of misschien wel op de motor? De echte sportieveling ziet het misschien wel zitten om lekker op de fiets te stappen en over de heuvels te fietsen.

Country Life
Bron Foto: www.flickr.com

Ik ben niet zo'n held op trappetjes, maar in mijn droom op dit moment zou ik best even die trap willen beklimmen om mijn eigen fruit te plukken! ; -)  (fijn hé, in je dromen kun je alles!)
Welk fruit zou jij het liefst willen plukken? 
 
Swing
Bron Foto: thegirlwhokeepsdreaming

 Ja, Joepie! Even de voetjes van de vloer, de wind door mijn haren en die gekke kriebel in mijn buik voelen! Heerlijk om zo heen en weer te schommelen, je even weer een heel jong meisje (of jongetje) voelen! Zo'n schommel roept bij mij altijd fijne herinneringen op... jammer dat ik er geen eentje in de tuin heb staan.

Country farm Field
Bron Foto: Pinterest 


Het einde van de dag nadert, het zonnetje gaat langzaam onder. De zonnestralen brengen een sprookjesachtig licht over de natuur. Het is heerlijk om er naar te kijken terwijl ik op mijn blote voeten door het gras loop. De deur van het kleine huisje staat  uitnodigend open en de geur van warme appeltaart dringt langzaam mijn neus binnen.  Ik adem diep in en wandel rustig richting het huisje... ik weet het zeker, hier kom ik nog eens terug! ;-)
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten