woensdag 10 juli 2013

Sandwich op een stokje!

Sandwich Kebabs
Bron Foto: www.superhealthykids.com

Met dit prachtige zomerweer leef ik met mijn gezin vooral buiten in de tuin om zoveel mogelijk van het mooie weer te kunnen genieten. Regelmatig snuiven wij de etensgeuren van onze buurtgenoten op,  hierbij voert de Barbecue meestal de boventoon.
Mijn zoontje is niet zo'n goede eter en het wachten op zijn eten tijdens de Barbecue duurt hem vaak veel te lang.  Deze sandwiches op een stokje zijn voor hem een ware traktatie, ik prik er speciaal voor hem allerlei fruit, groente en brood op zodat ik zeker weet dat hij ook zal smullen.
Een sandwich op een stokje is niet alleen lekker, maar ook leuk om te zien en ook uitermate geschikt voor een picknick!

Eet smakelijk!

x Irene x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten