maandag 8 juli 2013

Ontspannen maandag...

no stress relax life quotes photography quote sky beautiful ocean rocks relax life quote vacation
Bron Quote: http://www.lovethispic.com/

De schoolvakantie is bij ons begonnen en wat een heerlijk begin! Eindelijk heb ik het idee dat de zomer haar neus laat zien en dat we mogen genieten van haar warme stralen.
De komende zes weken is mijn motto No Stress, Relax! Ik hoop dat  ik dit ook waar kan maken nu onze badkamer eruit ligt en we de komende weken hem weer gaan opbouwen.
Waar ik in elk geval al heel gelukkig van werd is dat na het slopen van de badkamer vloer er een prachtige zwart wit granieten vloer onder vandaan kwam! Dit is past helemaal bij onze badkamer plannen en scheelt weer in het uitzoeken van een nieuwe vloer tegel.
Dat voelde dus al wel heel relax......... ik hoop dat het infrezen van de leidingen vandaag (lees enorme stofwolk) me geen stress zal geven ;-)

Misschien moet ik de Quote van vandaag maar even in de badkamer hangen........ als extra geheugensteuntje ;-)

Fijne maandag!

x Irene x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten