maandag 29 juli 2013

Joepie! Het is weer maandag...

Quote
Bron foto: www.daveswordsofwisdom.com

De schoolvakantie lijkt hier wel voorbij te vliegen, misschien komt dit ook wel een beetje door dat we nog zo druk met de badkamer bezig zijn. Ik heb gisteren voor het eerst onder de nieuwe douche gestaan, heerlijk was dat! Nu moeten we het wastafelmeubel aansluiten, dit hebben we zelf gemaakt van een dressoir (gekocht op marktplaats) en een mooie dubbele wasbak van de Ikea. (foto's volgen echt als de badkamer klaar is! ) Onderhand beginnen we het wel een beetje zat te worden en kijken we uit naar het moment dat alles klaar is, gelukkig komt dat moment steeds dichterbij.

Voor deze maandag wilde ik graag de bovenstaande tekst met je delen, gewoon omdat ik het fijn vind dat je hier mijn blog bezoekt en mijn woorden leest. Ik hoop dat mijn berichtjes hier je wat gezelligheid, creativiteit en wat positiviteit brengen, ik deel het namelijk allemaal graag met je!

Maandag, weer een mooi begin van een nieuwe week!
Geniet er lekker van!

x Irene x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten