dinsdag 30 juli 2013

DIY in vijf minuten!

A Bubbly Life: 5 Minute DIY- Color Code Your Keys
Bron Foto: www.abubblylife.com

Regelmatig sta ik met mijn sleutelbos bij de achterdeur en is het echt weer even zoeken naar de juiste sleutel voordat ik de deur op slot kan doen of juist weer open kan maken. Tussen de 3 sleutels van mijn huis hangt nog heel wat ander 'spul', voornamelijk sleutelhangers met foto's van mijn kinderen. Ik zou er natuurlijk voor kunnen kiezen om het overtollig 'spul' van mijn sleutelbos te halen zodat ik wat meer overzicht krijg. Ik betwijfel echter of ik daardoor sneller de juiste sleutel zal vinden, ik denk dat ik meer profijt heb bij het eenvoudige DIY idee van vandaag.
Met wat verschillende kleurtjes nagellak, geef ik op deze manier iedere sleutel gezellig een eigen kleurtje!  Nu alleen zien te onthouden welke kleur sleutel van de achterdeur is.... Iemand tips?! ;-)

Heb jij ook handige tips wat je nog meer met nagellak kunt doen?  Laat je tip gerust achter in een reactie!

x Irene x



Geen opmerkingen:

Een reactie posten