dinsdag 11 juni 2013

Op vakantie?

Bron: kimmccrary.blogspot.jp


Misschien ben je al druk bezig met het maken van allerlei briefjes voor je vakantie, zodat je niets zal vergeten in te pakken.
Wanneer je met kinderen op vakantie gaat, gaat er vaak nogal wat mee! Ik pak al jaren mijn bagage in pedaalemmer zakjes in. Ik maak kleine stapeltjes en pak ze in de plastic zakjes, knijp alle lucht eruit en leg in het zakje een knoopje. (ik zorg er wel voor, dat ik de knoop er weer makkelijk uit kan halen! Zo kan ik de zakjes hergebruiken, wel zo milieu vriendelijk!)
Wanneer je met de auto op vakantie gaat, raakt de kofferbak vaak snel vol met alle tassen die mee gaan. Ik leg alle gevulde zakjes los in de kofferbak en zorg dat ik 1 of meerdere grote boodschappentassen opgevouwen er bovenop leg. Zo kan je de kofferbak optimaal benutten en bij aankomst op de vakantiebestemming, gooi je alle zakjes zo in de boodschappentas.

Ik kwam op Pinterest deze tip tegen!
Je kan ook van die zipper zakjes gebruiken, die kan je helemaal luchtdicht afsluiten. Leg setjes kleding, onderbroek, sokken en evt. haarspeldjes bij elkaar en pak deze in de zakjes. Doordat je de lucht eruit kunt drukken, nemen ze ook minder ruimte in. Zo kan je net zoveel setjes maken als de dagen dat je op vakantie gaat. Per dag kan je kindje dan een setje pakken, alles in een keer bij elkaar! Leg de kleding gewoon met zakje en al in de kast.

Heb jij ook handige inpak tips? Ik hoor ze graag!

x Irene x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten