maandag 20 mei 2013

Maandag Wasdag...

Bron: Pinterest

Het is weer maandagochtend, een grote berg wasgoed ligt daar maar lui op de grond te liggen, zonder ook maar een beetje mee te helpen ;-) Ik zou toch zweren dat ik vrijdag nog gewassen had! Terwijl ik de berg met wasgoed uitpluis en sorteer, begint het me te dagen hoe het komt dat de berg zo aanzienlijk is gegroeid. De eerste 9 paar sokken, 4 t-shirts, 3 broeken, een vest en een trui die ik tegen kom, zijn allemaal van mijn dochter. Aha! Nu begrijp ik het! Waarschijnlijk begon haar kledingkast een beetje te echoën en werd het tijd om weer eens wat opgespaarde was in de wasmand te gooien.
Ze weet inmiddels dat ik haar was niet meer uit alle hoeken en gaten van haar kamer probeer te vissen. Als ze schone kleren wil, dan moet ze haar vuile goed toch echt zelf in de wasmand gooien!
Inmiddels heeft ze dat aspect wel onder de knie, nu maar hopen dat ze de frequentie van het in de was gooien nog even op gaat schroeven! ;-)  Wie weet word ik dan ooit eens op de maandag verrast door een lege wasmand?

Ik wens je een was vrije maandag toe!

x Irene x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten