woensdag 10 april 2013

DIY: Receptkaartjes...


Bron: squidoo.com

Hoewel koken niet mijn favoriete bezigheid is, vind ik het verzamelen van lekkere recepten wel heel leuk om te doen. De recepten voor een lekkere taart of koekjes zijn wel een van mijn favorieten! Vaak staan de recepten die ik van een vriend of vriendin krijg, gewoon op een kladpapiertje geschreven, en dat wil nog wel eens zoek raken. Voor vandaag heb ik daarom 2 verschillende receptkaarten gemaakt, je hoeft ze alleen maar uit te printen en je favoriete recept erop te schrijven.
Als je nu eens een recept wilt delen met iemand, dan heb je nu een mooi kaartje achter de hand om je recept op te schrijven! Is je recept erg lang? Geen nood, je kunt op de achterkant rustig verder schrijven.


Druk op de afbeelding van je keuze, je wordt automatisch doorgestuurd naar de afbeelding zodat je het kunt printen.

Receptkaart - DIY Jalien Cozy Living


Receptkaart - DIY Jalien Cozy Living 


Ik wens je er veel plezier mee!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten