maandag 18 maart 2013

Live & Work...

                                                                                      Source: blog.modcloth.com via Jalien on Pinterest
 

Daar is de maandag weer, een nieuwe week staat weer op me te wachten, ben benieuwd wat hij me allemaal brengen zal. Als ik mijn agenda er even op na sla, is het een behoorlijk volle week met diverse afspraken, ik mag wel niet vergeten de afspraken met mezelf ook te noteren! ;-)
De quote van vandaag herinnert mij er nog weer even aan, dat ik naast leven en werken niet mag vergeten te genieten van de leuke dingen in het leven.
Ik denk dat ik toch maar eens bewuster mijn agenda ga invullen en een balans ga zoeken tussen alles wat ik volgens mij 'moet' en waar ik zin in heb.

Fijne maandag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten