maandag 18 februari 2013

Lekker jezelf zijn...

                                                                                          Source: mediawebapps.com via Jalien on Pinterest


Het is weer maandagochtend! En misschien helpt de Quote van vandaag je wel om deze week positief te beginnen. Het herinnert mij er in elk geval aan, dat ik niet op mijn tenen hoef te lopen om maar bij die lat te komen, die ik voor mijzelf  zo ontzettend hoog heb gelegd. Het liefst maak ik geen fouten, moet alles gewoon in een keer goed gaan. Helaas blijkt dit echt onmogelijk te zijn en verre van relaxt! Vanaf deze maandag ga ik een poging doen om gewoon mezelf te zijn, ik gooi mijn lat op de grond en ga rustig aan de slag, ik ben heel benieuwd wat voor resultaat dit zal geven!

Ik wens je een ontspannen maandag toe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten