donderdag 22 november 2012

Flow Winterboek...

Flow winterboek

Een jaartje ouder worden heeft zo zijn voordelen... ;-)  Voor mijn verjaardag kreeg ik van mijn schoonzus dit leuke winterboek van Flow. 
Ik geniet erg van hun tijdschriften en wilde daarom ook heel graag dit winterboek hebben.

De tijdschriften van Flow zijn altijd gevuld met leuke cadeautjes, mooie artikelen, foto's en plaatjes.
Het gebruik van verschillende papiersoorten maakt het tijdschrift bijzonder en ik lees ze met plezier.
Voor mij is het tijdschrift net een cadeautje, dat je al lezende uitpakt. Ik bewaar mijn Flow dan ook echt voor een bijzonder moment, een moment voor mezelf, wanneer ik lekker in een hoekje van de bank kan kruipen en me volledig kan laten verrassen door al het moois dat er in staat.

Flow Winterboek

Het Flow Winterboek staat in het teken van post en brieven schrijven, leuke artikelen over dit onderwerp worden aangevuld met een heleboel leuke bijpassende cadeautjes! Van briefpapier tot een adressenboekje, ansichtkaarten, sluitzegels en stickers. 
Het ideale moment om weer eens wat meer in de pen te kruipen, brieven te gaan schrijven in plaats van emails en iemand eens te verrassen met een kaartje of een zelf geschreven brief!

Flow Winterboek

 Het Flow Winterboek is hier online verkrijgbaar, maar ligt onder andere ook in de Bruna.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten